Marcin Kubica
Tłumaczenie


Teleports


Wielki Czarodziej Bajtalf stworzył na Bałtyku dwie wyspy: Bornholm i Gotlandię. Na wyspach rozmieścił magiczne teleporty. Teleporty służą do szybkiego ``podróżowania'' - osoba umieszczona w jednym z teleportów w jednej chwili może się przenieść do innego teleportu. W każdym teleporcie, w trakcie produkcji, wpisuje się identyfikator jego teleportu docelowego, tzn. takiego, do którego może on przenosić ``podróżników''. Identyfikatora nie można już potem zmienić. Teleporty zostały rozmieszczone tak, by dla każdego teleportu, jego teleport docelowy znajdował się na drugiej wyspie.

Każdy teleport może być nastawiony na:

Pewnego dnia Wielki Czarodziej Bajtalf nakazał swoim uczniom, by nastawili teleporty tak, aby żaden z nich nie był bezużyteczny, tzn. tak, aby dla każdego teleportu nastawionego na odbiór istniał teleport przenoszący do niego podróżników nastawiony na nadawanie, i na odwrót, dla każdego teleportu nastawionego na nadawanie, jego docelowy teleport był nastawiony na odbiór.

Zadanie

Napisz program, który:

Jeżeli istnieje wiele rozwiązań, to Twój program powinien wyznaczyć jedno z nich.

Wejście

W pierwszym wierszu pliku tekstowego tel.in znajdują się dwie liczby całkowite m i n, 1 le m, n le50,000, oddzielone pojedynczym odstępem; m oznacza liczbę teleportów znajdujących się na Bornholmie, a n - liczbę teleportów znajdujących się na Gotlandii. Teleporty na obu wyspach są ponumerowane odpowiednio od 1 do m i od 1 do n. Drugi wiersz pliku wejściowego zawiera m dodatnich liczb całkowitych (nie przekraczających n i oddzielonych pojedynczymi odstępami); k-ta z tych liczb jest numerem teleportu na Gotlandii, który jest teleportem docelowym k-tego teleportu z Bornholmu. Trzeci wiersz zawiera analogiczne dane dla teleportów z Gotlandii, tzn. n dodatnich liczb całkowitych (nie przekraczających m i oddzielonych pojedynczymi odstępami); k-ta z tych liczb jest numerem teleportu na Bornholmie, który jest teleportem docelowym k-tego teleportu z Gotlandii.

Wyjście

Twój program powinien zapisać w pliku wynikowym tel.out dwa wiersze opisujące, jak należy nastawić teleporty, by żaden z nich nie był bezużyteczny. W pierwszym wierszu powinien znaleźć się opis ustawień teleportów na Bornholmie, a w drugim - opis ustawień teleportów na Gotlandii. Każdy opis, to napis długości równej odpowiednio m i n, złożony z zer lub jedynek. Jeżeli k-ty znak w wierszu jest równy 1, to oznacza, że teleport o numerze k (na danej wyspie) jest ustawiony na nadawanie; jeśli odpowiedni znak jest równy 0 - to teleport jest nastawiony na odbiór.

4 5
3 5 2 5
4 4 4 1 3
imgtel1.eps
0110
10110
imgtel2.eps

Przykład

Dla pliku wejściowego tel.in
4 5
3 5 2 5
4 4 4 1 3
poprawną odpowiedzią jest plik wyjściowy tel.out
0110
10110